تشخیص ترکیدگی ساوه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و ترمیم

یکی از رایج ترین مشکل های روز مره ما ترکیدگی لوله های آب و نشتی آنها است هر چند این اتفاق خوشایند نیست ولی گروه فنی ساوه کار برای راحتی شما همشهریان عزیز ساوه ایی راه حل بسیار مناسبی را برای رفع و تشخیص ترکیدگی لوله های آب و نشتی آنها با کمترین هزینه و کم ترین خرابی در خدمات شما عزیزان ارائه کرده است.

نشت یابی با دستگاه مخصوص

عمر لوله ها و تشخیص ترکیدگی لوله

معمولا ترکیدگی های لوله های آب و نشتی آنها بر یک بر اثر تمام شدن عمر لوله ها میباشد که معمولا عمر لوله های سفید از ۱۵ سال تا ۲۰ سال میباشد.
اگر لوله های آب منزل شما از روی کار کشیده شده باشد تشخیص ترکیدگی لوله های آب خیلی راحت تر است و ترمیم محل آسیب دیده نیز خیلی خیلی کم هزینه میباشد.

اما اگر لوله های آب شما زیر کار باشد و عمر آنها نیز رو به پایان باشد در مواقع ترکیدگی لوله شما اصلا اوایل کار متوجه نشتی آب نمیباشید مگر این که منزل شما آپارتمانی باشد که بعد از چند ساعت آب از طبقه پایین شروع به چکیدن میکند.

دستگاه حرفه ای و تخصصی تشخیص ترکیدگی

روش های تشخیص ترکیدگی لوله

ولی در مواقعی که منزل شما ویلایی باشد
ترکیدگی لوله آب و نشتی آن را بعد از آن که کلی خرابی به بار آمده باشد متوجه میشوید یعنی برای مثال بعد از یک ماه ترکیدگی لوله آب و نشتی آن شما متوجه نشست قسمتی از منزلتان میشوید.


راه حل های ساوه کار به شما عزیزان همشهریان ساوه ایی برای متوجه شدن از ترکیدگی لوله و نشتی آن دارد.

راه حل پیشنهادی اول ساوه کار به این صورت است که ابتدا شما سروران گرامی قبض آب منزل خودتان را چک کنید اگر قبض آبی که دریافت کرده اید مبلغش بیش از اندازه مصرف شما بود
باید دنبال ترکیدگی یا نشتی آب از لوله ها باشید.

لوله کشی آب در سراسر ساوه

راه حل دوم ساوه کار به این صورت است که باید تمامی شیر های منزل خود را ببندید حتی یر پیسوار ورودی تصفیه آب را هم بسته و به کنتور منزل خود نگاهی کنید اگر در حین استفاده نکردن از آب کنتور همچنان در حال گردش باشد باید دنبال نشتی آب از لوله ها باشید.

خدمات سرویس کاران ساوه کار

همان طور که توضیح داده شد پیدا کردن نشتی یا ترکیدگی لوله آب زیر کار خیلی دشوار است به همین علت ساوه کار در خدمت شماست و کار شمارا آسان تر خواهد کرد.


ساوه کار برای نشت یابی دستگاهی تهیه کرده است که به صورت نقطه ایی و دقیق نشتی آب را پیدا میکنید و با کم ترین خرابی و هزینه مشکل نشتی آب را بر طرف خواهد کرد.

جهت درخواست سرویس تخلیه چاه و لوله بازکنی : لینک صفحه تخلیه چاه – 09124552133

خدمات شهر پاکدشت : لینک صفحه

خدمات فنی لوله بازکنی پاکدشت و تخلیه چاه پاکدشت فنی لوله : فنی لوله

لوله بازکنی پاکدشت فنی لوله

تخلیه چاه پاکدشت فنی لوله